torsdag 27. mars 2014

Marita sin kvardag

Eg vart sjuk på fredag, så helga mi vart ikkje helt som planlagt.. Eg var med på litt handling laurdagen før eg måtte legge meg, fordi formen ikkje var heilt på topp. På søndag var vi på dei kjente turistattraksjonane der eg var slapp, men fekk heldigvis paracetta. Absolutt vert å vere med på det uansett form, utrulig kjekt og spennandes.
Denne veka var eg ikkje på jobb tysdag på grunn av forkjølelsen.
 Når eg kjem på jobb pleier eg å ha eit lite ansvar for frukosten når det kjem inn pasientar, eg gjer dei cornflakes, smørbrød og sjølvsagt tè.
                                                    Her er bilde av menyen. 

Dykk ser det kanskje ikkje så godt her, men det er oversikt over dagane, tidspunkt måltida er og kva det er.

Utover dagen spelar eg ulike brettspel, trenar med dei og har ein god dialog med pasientane. Når vi trenar kasta vi ball og løftar armar og bein opp og ned, dette gjer vi i underkant av 30min kvar dag. På slutten av arbeidsdagen lagar eg sandwich og fruktsalat som dei eter kl 17, når eg er ferdig for dagen. I dag måtte eg ta farvel med ein av pasientane som ikkje er der i morgon, på min siste dag. Det var faktisk ganske trist, vi har hatt god kontakt og gjort mykje på desse 10 dagane på jobb.

                                         Her er litt bilete inne på arbeidplassen min.  
              til høgre er gangen i underetasjen der det er kontor, lager og hår salong for pasientane.
                                                                                               
                               
  I hovudetasjen er det ei stove, eit stillerom, matsalen og kjøkkenet. på kjøkkenet kan du sjå at det er ganske normalt å lagre mat, i kjøleskapet er det blant anna opp til 10 brød.


dette blei sikkert eit veldig langt innlegg, men slik er vertfall arbeidsplassen min. :)

kjenner det blir godt og komme heim til familie og venner no, har hatt ein fantastisk tur med denne gjengen! :D



















1 kommentar:

  1. Hei Marita. Eg tykkjer du er veldig flott jente, eg unner deg det beste i livet. Stå på! Gode klemmer fra meg her eg sitt ved siden av deg. XOXO Gossip girl :*

    SvarSlett