torsdag 27. mars 2014

London with style.... og masse pengebruk :P

Mi oppleving av London er ganske positiv, dagane har jo gått ganske fort, sånn jobbmessig har eg hatt ein ansatt eg går med og følger gjennom ein heil arbeidsdag, i tillegg har det blitt ein del andre oppgaver som eg er forholdsvis kjent med fra før. Det er til dømes Mating, snakke med brukarane og assistering under stell.

Utafor jobb har det blitt veldig mykje reising, sjølve ruta til jobb er rundt 1t og 20min visst ein slepp å vente, med venting rundt 90min reisetid. Kollektivsystemet i bunn og grunn er eigentlig veldig komplisert og kan ofte føre deg på villspor. Til dømes at ein kjem seg til Ealing istadenfor til Hillingdon der arbeidsplassen er xD

Foruten shoppinga på lørdagen har eg eigentlig shoppa ganske mykje utenom, mest etter jobb, oxford street ein del gongar, Shepherd's bush der ein finn Westfield som er eit svært kjøpesenter, for å nemne nokre.

                                                   




                                                 

                                              - Skriven av  Robin Wilson -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar